Subject: RE: Väimela alevikus Staadioni tn 3 (91701:001:0344), Kivi-Nurme (91801:005:0182) ja Kivipõllu (91801:005:0272) maaüksuste planeerimisest
From: "Marek Lind" <[email-masked]>
To: "Jaana Veskimeister" <[email-masked]>
Cc: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Jun 2021 12:27:45 +0200

Tere.

Tänan, et oled olnud kannatlik, kuna meil on tõsine jaanipäeva-eelne
taotluste buum. Tänases õigusruumis me paraku ei saa anda nõusolekut uue
ristmiku rajamiseks, sest uus ristmik tuleks rajada minimaalselt 300 m
kaugusele riigiteede nr 64 ja 18240 ristmikust. Ka siis, kui moodustaksite
kohalikust teedevõrgust isoleeritud krundi riigitee nr 18240 äärde ning
talle kavandatud juurdepääsu saaks käsitleda mahasõiduna (eelduseks aasta
keskmine ööpäevane liiklussagedus jääb suurusjärku 20 sõidukit), peaks see
paiknema olemasolevast mahasõidust minimaalselt 150 m kaugusel. Saaksime
anda nõusoleku uue ristmiku rajamiseks orienteeruvalt sinna, kuhu jõuaks
välja mööda katastriüksuste piire riigiteeni nr 18240 pikendatud Staadioni
tänav. Saan vaid soovitada huvitatud isikul suunata ressursid Staadioni
tänava laiendamisele.

Lugupidamisega

Marek Lind

juhtivspetsialist

taristu teenuste osakond

+372 54501752

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Jaana Veskimeister <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 10, 2021 3:37 PM
To: Marek Lind <[email-masked]>
Subject: Väimela alevikus Staadioni tn 3 (91701:001:0344), Kivi-Nurme
(91801:005:0182) ja Kivipõllu (91801:005:0272) maaüksuste planeerimisest

Tere!

Võru vallas Väimela alevikus on algatatud detailplaneering Staadioni tn 3
maaüksusel (91701:001:0344). Omanik soovib planeeringuala laiendada
haarates lisaks juurde Kivi-Nurme (91801:005:0182) ja Kivipõllu
(91801:005:0272) maaüksused. Sellega seoses palub vald omanikul esitada
eskiis, et see siis teile (Transpordiametisse) tingimuste saamiseks saata.
Minu jaoks tagurpidine olukord, sest eskiisi koostamiseks ma sooviks just
ette teada, kust ja kuidas võiks 18240 Puskaru-Väimela teelt täiendava
juurdepääsu anda.

Sain vallast aru, et esialgu olite lubanud juurdepääsu ainult Staadioni tn
kaudu, aga arvestades nüüd ala ulatust, jääb ühest juurdepääsust kindlasti
väheks. Vald on andnud nõusoleku, et juurde saaks käia 64 Võru-Põlva teelt
läbi Staadioni maaüksuse ja sealt edasi Staadioni tänava. Teine juurdepääs
oleks vajalik 18240 Puskaru-Väimela teelt, sest nii suure elamumaa
arendamisel võib muidu tekkida pudelikael ja probleem kasvõi nt
päästesündmuse korral. Üks mahasõidu ots on sinna tehtud, aga see vist on
mõeldud rohkem põllumaa teenindamiseks.

Seega palun ette infot, kust võiks kavandada teise juurdepääsu lisaks läbi
Staadioni maaüksuse mineva tee, et selle info alusel teha kruntimise
lahendus (eskiis).

Kas maaüksuse 91701:001:1393 osas on Transpordiameti huvi?

Parimaga

Jaana Veskimeister

Detailplaneeringute koordinaator, Tartu meeskonna juht

Planeerija-projektijuht (ruumilise keskkonna planeerija, tase 7, kutse nr
163363)

Mob +372 5698 3956

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress:
<http://maps.google.ee/maps?f=q&source=s_q&hl=en&geocode=&q=Hendrikson+%26
+Ko+tartu&sll=59.43064,24.745545&sspn=0.008687,0.033023&ie=UTF8&hq=Hendrik
son+%26+Ko&hnear=Tartu+Parish,+Tartumaa&ll=58.381469,26.725037&spn=0.00792
,0.033023&z=16&iwloc=A> Raekoja plats 8, 51004 Tartu

 <http://www.hendrikson.ee/> www.hendrikson.ee